ik ben nieuw...johanna



Leden:
johanna
Kampioen
<font color=380B61><B>Kampioen</>
Berichten: 866
Lid geworden op: 07-12-2010 07:30

ik ben nieuw...johanna

Bericht door johanna » 07-12-2010 10:42

Hallo,

Ben nieuw hier dus zal me even voorstellen. Om te beginnen heb ik geen birmanen maar wel hele leuke andere katten. Ik ben 42 jaar en woon samen met mijn zoontje van 8 jaar.Heb nog een zoon van bijna 26 die inmiddels al samen woont met een lieve aanstaande(hoop ik) schoondochter.

Ik werk 32 uur per week en daarnaast heb ik de zorg voor 7 katten,hond en hamster.

Zal mijn katten ff voorstellen;

Simba is een geholpen dame van 15 jaar. Erg eigenzinnig en zit niks niet katachtigs in. Heb haar gekregen toen ze 1 of 2 dagen oud was. Mijn zus vond haar bij een sloot. Heb haar met flesje groot gebracht. Ze heeft erge last van nukken maar is superlief.

Snoete is aankomen lopen (was een zwerver)en is ongeveer 11 jaar oud. Het is een je weet wel kater en superlief maar echt een buitenkat(in de zomer). Een echte jager. Hij heet snoete omdat hij met zijn snoet voor het raam stond te schooieren en na een hapje nooit meer is weggegaan.

Senna is gered door mijn oudste zoon en is ook een je weet wel kater van 9 jaar. Mijn zoon was uit en zag dat er een stel jongens een kat mishandelden. Ik woonde op de hoek van uitgaansgelegenheid en mijn zoon heeft de poes gepakt en naar binnen gebracht om hem de volgende dag weer te laten lopen. Maar hij ging niet weg. Later las ik op de prikbord dat er meerdere zwarte kittens gevonden waren op datzelfde plek. Het was achter een bos en waarschijnlijk hebben ze daar een nest gedumpt.

Damon is een geboren wilde je weet wel kater. Samen met zijn broer michael vond ik heb tijdens mijn zoons krantenwijk. Ze waren buiten geboren van een verwilderde kat. Het was winter en ik heb de twee kittens meegenomen. Michael overleed helaas veel te vroeg en damon is inmiddels 10 jaar. Hij heeft 1 oog niet goed staan waardoor hij scheel kijkt. Hij is superlief en zijn bijnaam is ome damon omdat hij een keer bij kittens de zorg op zich nam(behalve melk geven).

Sabbel is een ongeholpen poes(in januari gaat dit gebeuren)Ze is 7 jaar.Ik heb haar opgenomen samen met dr zusje toen bleek dat ze werd mishandeld en als kitten al niet meer binnen mocht komen van dr baasje. Ze zou onzindelijk zijn. Tot nu toe heeft sabbel nog nooit iets binnen gedaan en heb haar inmiddels toch al weer 7 jaar. Haar zusje heb ik via een stichting kunnen plaatsen. Sabbel sabbelt graag op mijn arm vandaar haar naam.

Sarah is een 3 jarig dochter van sabbel. Ook sarah gaat in januari voor sterilisatie.Sarah was geplaatst maar mevrouw was volgens haar allergisch en wilde sarah niet meer dus heb haar terug genomen. Sarah was inmiddels een supervals kreng die me aanviel als uik gewoon voorbij liep. Het heeft minstens 3/4 jaar tijd nodig gehad maar inmiddels is ze weer superlief en mijn meisjemeis.

Azrael is een je weet wel kater en eigenlijk te logeren. Wegens huisvestingproblemen van mijn nicht heb ik azrael opgevangen en dat is inmiddles in mei 2011 al 3 jaar. Azrael was erg op zich zelf en een knorpot. Inmiddels is hij superlief en zoekt graag kontakt. Hij heeft blaasproblemen maar verder is hij goed gezond.Steeds meer en meer ga ik me toch hechten aan hem omdat hij nu zelf kontakt zoekt en dan krijg je toch een band.

Marrha
Administrator<font color=c93b2c><B>Administrator</
Berichten: 5717
Lid geworden op: 07-10-2010 21:46

Bericht door Marrha » 07-12-2010 10:55

welkom hier en wat een gezellige kattenbende heb je... veel lees en postplezier...
Afbeelding

johanna
Kampioen
<font color=380B61><B>Kampioen</>
Berichten: 866
Lid geworden op: 07-12-2010 07:30

Bericht door johanna » 07-12-2010 11:12

dank je wel. Ben vergeten bij te vertellen dat ik ook nog twee dagen per week vrijwilligerswerk doe bij kat in nood. Dit is een stichting die onherplaatsbare katten opneemt. b.v verwilderde of wilde katten of katten die oud zijn of ziek en niet meer door een asiel herplaatst worden. Erg leuk en dankbaar werk.

Gast

Bericht door Gast » 07-12-2010 11:20

welkom veel lees en schrijfplezier ;-)

Jasper
Wereld Kampioen
<font color=DAA520><B>Wereld Kampioen</>
Berichten: 4812
Lid geworden op: 06-10-2010 20:16

Bericht door Jasper » 07-12-2010 11:31

welkom

Veel lees en schrijf plezier!
groetjes Alma
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 07-12-2010 16:41

Hoi Johanna,

Wat een gezellige kattenbende heb je!!, Niet erg hoor dat je geen birmaantje hebt misschien dan je er toch nog voor gaat vallen als je al die mooie kleurtjes van de birmaantjes zal zien, maar andere rassen of niet rassen zijn natuurlijk net zo leuke en ook allemaal welkom op het forum!

Wens je een hele fijne en gezellig tijd toe hier...en aan gezelligheid ontbreekt het hier niet, neem maar eens een kijkje wat we zo al doen hier op het forum ;-) .

johanna
Kampioen
<font color=380B61><B>Kampioen</>
Berichten: 866
Lid geworden op: 07-12-2010 07:30

Bericht door johanna » 07-12-2010 16:54

dank je wel. Nou ik zou best een birmaan willen hoor maar idd mij maakt het niet uit wat voor kat...als ze maar lief zijn. Maar een birmaan ziet er erg leuk en lief uit

Gast

Bericht door Gast » 07-12-2010 17:27

Ook van mij een hartelijk welkom op het forum.

Gast

Bericht door Gast » 07-12-2010 18:00

@ DAme heey die avatar van jou is :cool: , hoe heb je dit gedaan?

Monique
Wereld Kampioen
<font color=DAA520><B>Wereld Kampioen</>
Berichten: 4930
Lid geworden op: 07-10-2010 21:40

Bericht door Monique » 07-12-2010 18:27

Nah dat verhaal is veel te lang, dat ga ik niet lezen hoor


















Hee Jo :lol:

welkom hier, dan kunnen we dat andere forum wel vergeten joepy
Afbeelding

Plaats reactie