Nieuw lid!



Leden:
Plaats reactie
Jb
Kittenklasse
<font color=FF0080><B>Kittenklasse </>
Berichten: 1
Lid geworden op: 27-09-2015 22:06

Nieuw lid!

Bericht door Jb » 29-09-2015 19:51

Hi allemaal,
Graag stel ik mezelf met dit berichtje aan jullie voor.
Mijn naam is Judith, 31 jaar en ik woon in Alphen aan den Rijn met mijn vriend en drie katten. Onze katjes zijn onze kids, dol op alledrie! We hebben een bengaal kater, een sphynx kater en een kruising bengaal poesje. Afgelopen week hebben we ons oudste kater Binkie moeten euthanaseren, hij werd wat dun en at slecht, bleek vol met kanker te zitten. Wat een verdriet...er valt een gat. Ondanks dat er drie katjes over blijven.. Vooral mijn vriend en Binkie hadden een speciale band, een soort navelstreng noemde ik het altijd.
DUSSsss..... Ondanks het aanwezige verdriet, kijken we om ons heen voor een nieuw kitten, en ons oog valt op de prachtige trouwe Heilige Birmanen :lol:

Daarom meld ik me hier aan. We willen geen overhaaste aankoop doen, en graag veel meer info vergaren over de mooie Birmanen. Op zoek dus naar ervaringen, info over het testen van de ouderdieren, kleurpatronen, verzorging en fokkers met een forse Blue Point kater in het nest..

Groetjes Judith :love:

Astrid
Administrator<font color=c93b2c><B>Administrator</
Berichten: 5842
Lid geworden op: 15-12-2010 12:13

Bericht door Astrid » 11-05-2016 12:21

Sorry, ik lees het nu pas, zoals je merkt is het forum zo goed als dood, het is niet meer van deze tijd, helaas..
Hopelijk heb je inmiddels wel een leuk birmaantje erbij!! :2smile:
Afbeelding

Marja
Beheerder
<font color=054c74><B>Beheerder</>
Berichten: 4433
Lid geworden op: 13-06-2012 22:38

Bericht door Marja » 29-01-2017 00:12

Welkom!!

Indd heel jammer dat dit forum niet meer loopt, door de komst van FB ligt het helemaal stil.
Groetjes,
Marja

Afbeelding

Plaats reactie