peoh, peoh



Leden:
Plaats reactie
Leoma
Jeugd klasse
<font color=415095><B>Jeugd klasse </>
Berichten: 220
Lid geworden op: 04-02-2013 11:33

peoh, peoh

Bericht door Leoma » 13-02-2013 16:45

Nou dat was me wat, ik begon werkelijjk te denken dat ik niet meer gewenst was, maar nou is gebleken dat de foutmelding kwam van mijn overenthosiasme, door gelijk maar wat foto's te plaatsen ter introductie en dat ziet het programma als "Error in posting: You are not allowed to post any websites here at the moment.
In uw eerste 2 posts kunt u geen website adres plaatsen"
Ja één moet de eerste zijn met dit probleem

Verder vind ik het leuk om de kennismaking met jullie voort te zetten met een fototje van de binnenkooi die Martha van zolder heeft gehaald en altijd met de kittentijd in de woonkamer weer in elkaar schoeft. De bevalling doet ze boven in de kattekamer.


Afbeelding

Afbeelding

Het volgende bericht zal ik de kattengezichten laten zien en een foto van ons voor het kattebuitenverblijf en dan hebben jullie visueel een idee met wie jullie te maken hebben. H Gr, Leo
Groetjes Leo

Afbeelding

Marja
Beheerder
<font color=054c74><B>Beheerder</>
Berichten: 4433
Lid geworden op: 13-06-2012 22:38

Bericht door Marja » 13-02-2013 17:46

Gaaf, daar was ze vorige week dus zo druk mee bezig :2smile:

We hebben ook een Kraamkamer, deze vind je in de Kitten Cornes: http://birmanenpraatje.forum2go.nl/de-k ... r-f11.html

Je kunt hier alles in plaatsen voor/tijdens en na de bevalling, want we willen die kleine wolkjes natuurlijk wel volgen!! :goofy:
Groetjes,
Marja

Afbeelding

Plaats reactie