Hallo allemaal!



Leden:
Monique
Wereld Kampioen
<font color=DAA520><B>Wereld Kampioen</>
Berichten: 4930
Lid geworden op: 07-10-2010 21:40

Bericht door Monique » 14-12-2011 19:21

ik ga even proberen of mij dat lukt, dus ik hoop maar dat ik je er niet per ongeluk uitknikker :blos:
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 14-12-2011 19:24

Hahaha ja dan blijf ik mezelf aan het voorstellen :grin:
Thnx! Ik ga even kijken of ik al ergens op kan! --> Jaa! Super! Kan ik eindelijk ongegeneerd rondsnuffelen hier!! :trance: :lol:

Monique
Wereld Kampioen
<font color=DAA520><B>Wereld Kampioen</>
Berichten: 4930
Lid geworden op: 07-10-2010 21:40

Bericht door Monique » 14-12-2011 19:27

nou doe je best :lol:

heb je al een voorkeur voor kleur voor de birmaantjes die je zoekt?
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 14-12-2011 19:56

Tja, wat heet...
Als we 2 birmaantjes nemen (we twijfelen nog over 1 asielkat/herplaatser raskat) erbij of 2 broertjes.. Maar als mijn bankrekening voor 2 broers wil gaan, zou een blue/seal tabbypoint en een bluepoint wel geweldig zijn... Maargoed, eigenlijk vind ik alle kleuren wel mooi, alleen vind ik het minder als het hele lichaam 'donkerder' (bij sealpoint) is op de rug enzo. Maar ach, als t een leuke kat is kom ik ook daar wel overheen! :shifty: :lol:
Maar ik moet me nog eens goed verdiepen in het hoe en wat omtrend kleuren, en wat 'hoort' en wat 'niet hoort'. Het enige dat ik echt niet mooi vind (als een van de weinige geloof ik, gezien het aantal vragen ernaar :cool: ) is tortie. Maar misschien dat ik daar ook wel op terugkom wanneer ik er een live gezien heb.
Sowieso willen we een dezer dagen eens bij een Cattery in de buurt gaan spieken hoe die birmaantjes er nou in t eggie uit zien! :blos: :grin: Want straks blijken het vreselijke monsters te zijn, en liegt iedereen op internet! :sad-shifty: :cry:

Kleine noot: ik moest niets hebben van 'rood'. Maar inmiddels ben ik compleet verliefd op red en cream... :love: Maar ook daarbij: t liefst zo'n 'wit' mogelijk lichaam en een 'klein' masker :lol: :blos:

Monique
Wereld Kampioen
<font color=DAA520><B>Wereld Kampioen</>
Berichten: 4930
Lid geworden op: 07-10-2010 21:40

Bericht door Monique » 14-12-2011 20:16

haha kortom alle kleuren mogen eigenlijk wel

zelf vind ik ook niet alle torties mooi (verdeeld van kleur) hoor,maar mijn eigen tortie scheetje vind ik echt supermooi (en lief)

Je mag hier ltijd een keer komen kijken hoor en aan de andere kant van Helmond zit ook een cattery en daar ben je vast ook wel welkom
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 14-12-2011 20:31

Ik stuur je even een bericht!
Ja, tuurlijk, en ik moet zeggen, ik heb ook al wel mooie torties voorbij zien komen, maar bluetabby en bluepoint (of choclat, dat verschil zie ik niet eens, zo slecht is het gesteld) blijven tot nu toe favoriet, op de hielen gevolgd door red/cream! :blos:

Hanny
Int. Kampioen
<font color=B40404><B>Int. Kampioen
Berichten: 1257
Lid geworden op: 18-10-2010 20:19

Bericht door Hanny » 14-12-2011 21:30

Hoi Iris,
heb je al gekeken bij Saskia zij is ook regematig op dit forum, die heeft nog leuke mooie rode mannen,

http://www.catterykefiradija.nl

groetjes Hanny[/i]
groetjes Hanny
Afbeelding

Website: http://members.ziggo.nl/aartbirmaan/

Gast

Bericht door Gast » 15-12-2011 11:19

Hoi Hanny,

Dat zijn zeker knapperds! Ik wacht eerst even af wat de cattery die ik op het oog heb wel of niet voor ons in de aanbieding heeft, voordat ik verder ga kijken :lol: Ik heb mijn bestelling doorgegeven, en we gaan snel langs om kennis met elkaar te maken. Als alles dan goedkomt zijn we voorzien, zo niet, kijken we weer verder! :grin: :wink:
Toch super bedankt voor je meedenken, ze zijn érg mooi!

Gast

Bericht door Gast » 15-12-2011 12:27

:welkom:
Dag Iris_, hartelijk welkom op dit forum. En veel succes met de zoektocht naar je nieuwe huisgenootjes.

Astrid
Administrator<font color=c93b2c><B>Administrator</
Berichten: 5842
Lid geworden op: 15-12-2010 12:13

Bericht door Astrid » 15-12-2011 14:18

Welkom!! :welkom:
Afbeelding

Plaats reactie