zoekend personeel stelt zich voor...



Leden:
Astrid
Administrator<font color=c93b2c><B>Administrator</
Berichten: 5842
Lid geworden op: 15-12-2010 12:13

Bericht door Astrid » 01-10-2011 10:41

Ja, spannend!!
Afbeelding

Annabel
Wereld Kampioen
<font color=DAA520><B>Wereld Kampioen</>
Berichten: 2788
Lid geworden op: 10-12-2010 09:41

Bericht door Annabel » 01-10-2011 14:57

Vandaag is de dag!!! veel plezier! :bump:
Afbeelding

Marrha
Administrator<font color=c93b2c><B>Administrator</
Berichten: 5717
Lid geworden op: 07-10-2010 21:46

Bericht door Marrha » 03-10-2011 09:35

hey, zou je hier ook niet eens al die geweldige verhalen gaan posten die ik op KP lees (lees alleen mee, maar wat gaat het al goed zeg...)
Afbeelding

Astrid
Administrator<font color=c93b2c><B>Administrator</
Berichten: 5842
Lid geworden op: 15-12-2010 12:13

Bericht door Astrid » 03-10-2011 11:50

Ja, hoe gaat het??

Ik lees nl. niet op KP..
Afbeelding

michelle77
Kittenklasse
<font color=FF0080><B>Kittenklasse </>
Berichten: 115
Lid geworden op: 30-08-2011 14:44

Bericht door michelle77 » 03-10-2011 12:34

Sorry!!

Het is steeds zo rustig hier, dat ik niet had gezien dat er nieuwsgierigen waren ;)

Maar het gaat idd heel goed al!

Hier de eerste foto's en verslagen (even geknipt/geplakt ;) )

Zaterdag
Hij vindt het nog wel echt spannend allemaal, maar hij ontspant steeds een beetje. Haal hem af en toe even uit zijn verstopplekje, en dat vindt ie toch ook wel prima. Doet lekker zijn oogjes dicht als ik hem aai.
Net lag hij naast de boekenkast, ben erbij gaan zitten, gewoon tegen hem praten en aaien. Ging hij helemaal draaien, beetje op zijn rug willen liggen en oogjes dicht als ik hem aaide. Maar ook een beetje "spelen" met zijn pootjes. Dus een sliertspeeltje gepakt. En waar hij eerder er niet op reageerde, deed hij dat nu wel. Wel veilig vanuit zijn hoekje, maar dat geeft niet. Daarna heeft hij zich lekker zitten wassen en is even op onderzoek gegaan, de boekenkast IN wel teverstaan haha Nu ligt hij eronder. Beetje te slapen, beetje te kijken naar het hondje die af en toe de kamer door tippelt.

Veilig op een stoel
Afbeelding

Pas ik hier in?
Afbeelding

Vast wel!
Afbeelding

Ja hoor! Al ligt het niet echt lekker...
Afbeelding

Door het vrouwtje even op en in de krabpaal gezet
Afbeelding

Afbeelding

snuffelen aan speeltje
Afbeelding

eeeven spelen!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Hoop dat hij zich snel helemaal op zijn gemak gaat voelen! Tis wel zoooo'n scheetje

Hij is zoooo leuk!

Hij lag net weer/nog onder de kast, maar ging opeens heeeeel voorzichtig met zijn pootje eronder vandaan om zijn speelsliert te pakken... Daarna ging mijn vriend ervoor zitten spelen met het sliertje. Na een minuut of wat kwam zijn hoofdje een heel klein beetje, en na verloop van tijd uiteindelijk helemaal!
Vriendlief heeft zeker een half uur met hem zitten spelen, (zei zelfs op een gegeven moment, schat, laat hem nou maar even met rust.... Mannen!) ook is hij zelf op onderzoek gegaan. Op de bank gesprongen (ik hem er weer afgezet, want het kleedje lag er nog niet haha) Hij is naar de keuken gelopen, daar op de stoel gesprongen, toen weer terug!

Net weer even onder de kast gekropen, maar even met het sliertje en hij komt er al weer onder vandaan.

Hij heeft alleen nog niets gegeten, gedronken of op de bak gedaan, maar ik denk dat dat vannacht wel goed zal komen.

Ben ook blij dat vriendlief hem ook ECHT leuk vindt! Hij zegt het absoluut niet voor mij iig.

De fokker zei zaterdag ook nog, ik ben benieuwd bij wie hij het meest gaat liggen... Dus ik: Nou, ik zal wel pech hebben dat hij uiteraard bij hem gaat liggen! Maar als dat gebeurt, dan kom ik Simpson (de vader van Dobby) halen!! haha
Hij had vrijdag trouwens de hele avond bij hem op schoot gelegen, echt een schootkat dus.

De nacht was goed gegaan:
Ik kon zien dat hij iig op bak geplast had, er lag een brokje ergens in de woonkamer, dus hij heeft wel wat lopen scharrelen. Maar toen ik beneden kwam lag hij weer op zijn vertrouwde plekje onder de kast...

Zondag:
Hij is wel heel makkelijk onder de kast vandaan te krijgen, en ging net ook gewoon op de bank naast me zich even wassen, omrollen en kopjes komen halen. Daarna vond hij het weer spannend en ging op zoek naar een hoekje, maar even zijn sliertje voor zijn neus en hij gaat weer spelen. Nu is hij zichzelf aan het vermaken in zo'n speeltunnel.

Vind het wel lastig.


zaterdagavond, eerste keer onder de kast vandaan:

Afbeelding

Net te laat
Afbeelding

Helaas!
Afbeelding

Samen met vriendlief
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Zondag ochtend spelen
Afbeelding

oortjes
Afbeelding

Afbeelding


zondagavond:
We zijn even weggeweest, en hij heeft toen de hele tijd onder de bank gelegen tot we terugkwamen. Maar hij was vrij makkelijk eronder uit te lokken, wel via de veilige speeltunnel haha!

Hele tijd gespeeld, en hij was een stuk vrijer dan gisteren. Vriendinnetje van me kwam binnen, deerde hem niet. sterker nog, hij ging op zijn gemak plassen in de bak waar we allemaal bij waren!
Hij is af en toe nog onder de bank gaan kijken, maar kwam uit zichzelf steeds terug.
Net was hij er ook onder/achter en opeens loopt hij op de rugleuning en komt bij ons kijken!
Het typen vindt hij ook mega interessant... Hij lag even bij mij en wat denk je? Staat op, gaat op de leuning, loopt naar vriendlief en gaat bij zijn nek liggen! Dus ik zei meteen, Als dit gaat gebeuren dat hij altijd bij jou gaat liggen, komt er een kat bij! Dus Ruud meteen tegen hem, ga jij eens gauw terug, anders komt er een kat bij haha. Maar hij staat nog op ook en ligt nu languit naast me op de bank, zit te wassen

Ik heb zo'n idee dat we hem morgenochtend OP de bank aan zullen treffen... En ik heb het idee dat hij ook wel wat zal gaan eten.

Hij wilde na het plassen zijn nageltjes krabben rondom de bak, zou het slim zijn een matje oid bij te leggen?


net een leuk filmpje gemaakt... Hij is volgens mij alle knuffels, aandacht en kroelen van de afgelopen 2 dagen aan het inhalen. hahaha En spinnen dat ie kan! Nu zit hij achter mijn hoofd op de leuning en is druk bezig mijn haar uit mijn knot/knoedel te likken/plukken

Hij blijft nu ook gewoon liggen terwijl het hondje rondloopt. Net liet Ruud Julie dichtbij hem komen, en Dobby lag op de bank. Hij deed wel wat blazen, wat grommen, maar bleef gewoon liggen. En dat pas op dag 2 haha

http://www.youtube.com/watch?v=jRPenkwPY98

Let vooral op het spingeluid...
http://www.youtube.com/watch?v=J4_A8ksV32Q


Vanochtend bij Ruud was hij geloof ik vrolijk zat, maar toen ik beneden kwam lag hij onder de bank, had niet echt zin om eronder vandaan te komen. Wel was het voerbakje leeg en ook wat brokjes op, dus ik denk dat hij wat gegeten heeft (of Ruud moet de hond uit het oog verloren zijn...)
Ben net wezen paardrijden, toen ik terugkwam met hem gaan spelen, maar hij hoorde steeds de hond lopen en is uiteindelijk maar weer teruggegaan onder de bank.
Vind ik wel lastig hoor! Zeker als ik hem dan gisteravond zo vrij en ontspannen zie, dat hij nu zo teruggetrokken is.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


zoooo zijn jullie helemaal bij!
Zo heb je geen kat, zo heb je er 2! Dobby en Sjimmie, mijn birmanenliefdes
Afbeelding

Marrha
Administrator<font color=c93b2c><B>Administrator</
Berichten: 5717
Lid geworden op: 07-10-2010 21:46

Bericht door Marrha » 03-10-2011 12:47

wat ik dus al zei: het gaat gewoon super!
Afbeelding

Astrid
Administrator<font color=c93b2c><B>Administrator</
Berichten: 5842
Lid geworden op: 15-12-2010 12:13

Bericht door Astrid » 03-10-2011 13:10

Dat komt helemaal goed, zie ik wel.

Geweldig!!
Afbeelding

Annabel
Wereld Kampioen
<font color=DAA520><B>Wereld Kampioen</>
Berichten: 2788
Lid geworden op: 10-12-2010 09:41

Bericht door Annabel » 03-10-2011 13:26

Oh! dat gaat helemaal goed komen met dat beestje! hartstikke super!
Wat een schatje is het ook he!
Afbeelding

michelle77
Kittenklasse
<font color=FF0080><B>Kittenklasse </>
Berichten: 115
Lid geworden op: 30-08-2011 14:44

Bericht door michelle77 » 03-10-2011 13:38

Hij is superlief en leuk!

Net onder de bank vandaan gekregen met zijn favo sliertje en daarna ging hij uit zichzelf eten! Gelijk wat extra voer erbij gedaan.

Toen mijn vriend vanochtend opstond en beneden zat, heeft hij de hele tijd rondgelopen, sprong naast hem, sprong 6x op de tafel, hing half in de yoghurt en ging zelfs richting de gang om de hond te bekijken...
Zo heb je geen kat, zo heb je er 2! Dobby en Sjimmie, mijn birmanenliefdes
Afbeelding

michelle77
Kittenklasse
<font color=FF0080><B>Kittenklasse </>
Berichten: 115
Lid geworden op: 30-08-2011 14:44

Bericht door michelle77 » 03-10-2011 14:13

@marrha, bedankt voor je berichtje op de startpagina vh forum! Heb ik gewoon over het hoofd gezien!

Nou... Ben weer helemaal blij!
Hij kwam net weer onder de bank vandaan, vanzelf. Op de bank gelegen om te kroelen. Daarna even geprobeerd te spelen, maar dat wilde hij niet. Hij ging nu in een andere hoek zitten en beetje mauwen, naar boven kijken en draaien. Dat deed hij ook steeds in een andere hoek.
Ik weet dat katten graag hoog zitten, vandaar de krabpaal. Die bij het raam gezet voor het naar buiten kijken. Maar ik bedacht me opeens, dat de krabpaal bij zijn fokkers ook in een hoek stond...
Dus ik hem mee genomen naar het hoekje, waar een rieten mandje staat voor hem. Daar hem erin gezet en hij ging gelijk spinnen en kroelen.

Dus krabpaal gepakt, weer in de hoek gezet en hij wilde er gelijk op. Gelijk naar de bovenste verdieping. Steeds helemaal rechtop staan tegen de muur. Alleen lukt het hem nog niet om van dat mandje af te komen. Dus ik hem iets lager gezet, ging hij gelijk (voor het eerst) zijn nagels doen! Maar dat stukje paal is vrij kort. Ik hem op de grond gezet, bij de palen van 1m hoog. En hij ging weer verder!
Daarna sprong hij op de bank en ook hier rechtop staan, in de spiegel kijken, snuffelen enz.
rondje verder, sprong in het rieten mandje (bij het raam nu), sprong eraf, even uit de fontein drinken, weer terug in het mandje, rechtop en door het raam kijken. :cool:

Nu ligt hij volgens mij wel weer onder de bank.

Foto's:

Onder de bank... Maar toch ook weer niet!
Afbeelding

Ja hoor, daar komt ie
Afbeelding

En daar is ie!
Afbeelding

Even op de bank kroelen:
Afbeelding

Hoe moet ik hier nou af?
Afbeelding

Dit ligt goed!
Afbeelding

Even hoger kijken:
Afbeelding

<loveyou>
Afbeelding

Hoezo zouden mensen nou zeggen dat katten arrogant zijn... <ssmile>
Afbeelding

En in het mandje!
Afbeelding
Zo heb je geen kat, zo heb je er 2! Dobby en Sjimmie, mijn birmanenliefdes
Afbeelding

Plaats reactie