zoekend personeel stelt zich voor...



Leden:
Plaats reactie
Monique
Wereld Kampioen
<font color=DAA520><B>Wereld Kampioen</>
Berichten: 4930
Lid geworden op: 07-10-2010 21:40

Bericht door Monique » 03-10-2011 15:07

wat leuk allemaal zeg en hij doet het toch al erg goed

misschien dat Marja dit topic kan afsplitsen want het wordt wel een heel lang voorsteltopic zo :wink:
Afbeelding

michelle77
Kittenklasse
<font color=FF0080><B>Kittenklasse </>
Berichten: 115
Lid geworden op: 30-08-2011 14:44

Bericht door michelle77 » 04-10-2011 10:39

Monique schreef:wat leuk allemaal zeg en hij doet het toch al erg goed

misschien dat Marja dit topic kan afsplitsen want het wordt wel een heel lang voorsteltopic zo :wink:
Dat is goed :lol:

Het gaat echt zooo goed met hem!

Gisteravond:
Dobby en Julie (hondje) hebben een beetje gesnuffeld! Zij leunde naar hem toe, en hij kwam ook iets naar voren haha Geen geblaas of iets.

Daarna liep hij heeeeel stoer naar de kattenbak, om zodra de hond wegwas heeeeeel snel weer terug naar de bank te rennen. Om weer terug te komen, naar de bak te gaan en hij ging erin liggen en naar Julie kijken. Maar hij ging echt in sluip/bespringstand liggen... Incl bewegen van de achterpootjes/billen hahaha Maar hij besprong haar net niet :goofy:
Daarna ging de hond op haar gemak terug naar de gang en hij heeeeel stoer om het hoekje kijken hahahaha

Echt grandioos die beesten! :heart:
Afbeelding

Afbeelding


Hij is nu volop rond aan het lopen en onderzoeken, ook gewoon zelf naar boven gegaan. Maar ik wilde naar bed dus ging m naar beneden halen. NERGENS te vinden!! Hele huis 3x doorgelopen, overal achter en onder gekeken. Achter de tv, nee ook niet. Buk ik...zie ik m toevallig IN het tvkastje achter de dvdspeler zitten! Zat hij heel relaxed te kijken, van hier ben ik hoor!
Haha (hij begint me al te volgen...) maar ook te mauwen (beetje klaaglijk) deed alle lichtrn uit en wilde de kamer uitgaan komt ie al mauwend heel hard aangerend.
zou die zijn poezevriendjes missen?

Vanochtend bij Ruud lag hij lekker in de krabpaal, in zijn tenen bijten haha

Net even eten gegeven, ging hij meteen lekker smullen. Lekker ding!
Zo heb je geen kat, zo heb je er 2! Dobby en Sjimmie, mijn birmanenliefdes
Afbeelding

Annabel
Wereld Kampioen
<font color=DAA520><B>Wereld Kampioen</>
Berichten: 2788
Lid geworden op: 10-12-2010 09:41

Bericht door Annabel » 04-10-2011 11:24

Denk wel dat hij inderdaad zoiets heeft van, waar zijn nu eigenlijk mijn vriendjes? Heeft Exige ook een tijdje gehad. Volgens mij was Exige overtuigd dat ze in de meterkast zaten, want die deur ging natuurlijk nooit open, maar het was toch een deur. dus ze bleef daar constant voor zitten mauwen en krabben. Nu heeft ze er geen last meer van. al wil ze wel altijd iedereen in haar buurt hebben, dan is ze tevreden
Afbeelding

Plaats reactie