Pawpeds stambomen

Leden: Alles over Pawpeds. Stambomen kunnen hier ook ingezonden worden.
Plaats reactie
Jasper
Wereld Kampioen
<font color=DAA520><B>Wereld Kampioen</>
Berichten: 4812
Lid geworden op: 06-10-2010 20:16

Bericht door Jasper » 15-11-2013 21:47

is er niet achter te komen welke vereniging de stambomen van cattery Rococo Schloss uitschreef?

manon; houd pawpeds een kopie van de stambomen die ingevoerd zijn? dan zou je misschien kunnen zien welke vereniging de benodigde info zou moeten hebben.....
groetjes Alma
Afbeelding

Marja
Beheerder
<font color=054c74><B>Beheerder</>
Berichten: 4433
Lid geworden op: 13-06-2012 22:38

Bericht door Marja » 16-11-2013 09:31

Cyliyana schreef:
Marja schreef:Ik heb 2 weken terug een mail gestuurd naar Jill van mijn 2 nesten, maar heb nog niets gehoord dat het erop staat (staat er ook nog niet op). Moet ik het nog afwachten of kan ik de mail alsnog naar jou mailen Manon?
Wat mij betreft is dat jouw keuze :2smile: als je het graag zo snel mogelijk online wilt dan mag je het naar mij sturen, als je nog wilt wachten dan kan dat ook.
Ik heb ze doorgestuurd naar je :goofy:
Groetjes,
Marja

Afbeelding

Cyliyana
Jeugd klasse
<font color=415095><B>Jeugd klasse </>
Berichten: 299
Lid geworden op: 21-05-2013 09:34

Bericht door Cyliyana » 16-11-2013 19:51

Jasper schreef:is er niet achter te komen welke vereniging de stambomen van cattery Rococo Schloss uitschreef?

manon; houd pawpeds een kopie van de stambomen die ingevoerd zijn? dan zou je misschien kunnen zien welke vereniging de benodigde info zou moeten hebben.....
Veel informatie komt niet via stambomen de database binnen. Alleen in de meeste gevallen is het wel zo dat stamboom referentie/registratie nummers ingevoerd worden als ze bekend zijn.
En het is eigenlijk echt een beetje 'vrijwilligerswerk' van iedereen bij Pawpeds, dus echt een grondige administratie los van de database is er niet :wink:

Ik kan wel eens zoeken of er ook registratie nummers van de Rococo Schloss katten zijn.
Afbeelding

Daphara
Kampioen
<font color=380B61><B>Kampioen</>
Berichten: 512
Lid geworden op: 30-08-2012 18:02

Bericht door Daphara » 16-11-2013 20:22

Aangezien ik even klaar ben met mijn eigen stambomen ben ik die van andere katten aan het uitpluizen...

Van Davino van de Meybas zit nog de onbekende Bel-Gazou de Jaipur in: http://pawpeds.com/db/?a=p&id=991445&g= ... o&o=ajgrep

Gelukkig is Jaipur een cattery die op alfabet gefokt heeft en dat zie je duidelijk in deze lijst: http://www.pawpeds.com/db/?a=s&p=sbi&da ... ajgrep&g=4

Bel-Gazou zal dus dezelfde stamboom hebben als zijn zus Byassa de Jaipur: http://www.pawpeds.com/db/?a=p&id=32924 ... o&o=ajgrep

Ow en Marja, aangezien we veel lege plekken in Pawpeds ingevuld hebben en pawpeds het inteelt berekend over alle bekende katten, moet je even de percentages die je bij je katten op je site hebt staan nakijken, die zijn namelijk anders geworden. Bij Davino is het bijvoorbeeld afgenomen, omdat er meer katten bekend zijn.

Dat geld trouwens voor iedereen die percentages op hun site heeft staan.

Toegevoegd aan PP
Afbeelding

Groetjes van Rebekka en Cats van Cattery Daphara!

Mahimata
Int. Kampioen
<font color=B40404><B>Int. Kampioen
Berichten: 1107
Lid geworden op: 25-10-2010 15:25

Bericht door Mahimata » 16-11-2013 21:26

Whoo ik heb heel wat gemist hier, zie ik! Heb een tijdje niet echt geforumd, druk met andere dingen, maar wat goed dit.

Ik zal zelf ook binnenkort nog even wat stambomen insturen.

Marja
Beheerder
<font color=054c74><B>Beheerder</>
Berichten: 4433
Lid geworden op: 13-06-2012 22:38

Bericht door Marja » 17-11-2013 00:24

Zo jullie zijn goed bezig!! :goofy:

Ik zie indd dat hij bij Daf lager is geworden en bij de poezen wat omhoog. Zal het morgen aanpassen, dank je wel :love:

@Manon, ik zie een foutje bij Fabia Oberon, dit moet Fabio Oberon zijn: http://pawpeds.com/db/?a=p&id=1106255&g ... o&o=ajgrep

En dank je wel voor het snelle plaatsen, fijn om te zien dat ze erop staan :2smile:
Groetjes,
Marja

Afbeelding

Cyliyana
Jeugd klasse
<font color=415095><B>Jeugd klasse </>
Berichten: 299
Lid geworden op: 21-05-2013 09:34

Bericht door Cyliyana » 17-11-2013 00:48

Geen probleem, naam al aangepast :wink: gelukkig maakt het niet uit of iemand anders het opgevoerd heeft :2smile:
Afbeelding

Jasper
Wereld Kampioen
<font color=DAA520><B>Wereld Kampioen</>
Berichten: 4812
Lid geworden op: 06-10-2010 20:16

Bericht door Jasper » 18-11-2013 12:59

Hey Manon, even twee vraagjes.

ik ben bezig met aanvullingen zoeken voor de stamboom van mijn Britse langhaartje Emily, ik kwam deze naam met afkorting tegen:

Silver-Gain (Nksb), M

Ik kan op pawpeds niks vinden over deze afkorting - weet jij dat toevallig?

en mijn tweede vraag; had je nog mijn mailtje gehad over de naam van de moeder van Stormy de L'Asie? Ze heet Brandy-le de L'Asie en er staat Brandy-Le de´I Asie. :wink:
groetjes Alma
Afbeelding

Cyliyana
Jeugd klasse
<font color=415095><B>Jeugd klasse </>
Berichten: 299
Lid geworden op: 21-05-2013 09:34

Bericht door Cyliyana » 18-11-2013 13:16

De eerste vraag moet ik even induiken :wink:

En de tweede vraag, wat gek ik dacht namelijk dat ik dit aangepast had :confused: ik zal vanavond wel weer even de database bekijken, misschien heb ik het vergeten goed op te slaan :fluitje:
Ik heb toch nog een mailtje liggen met behoorlijk wat katten om op te voeren, haha.


Mocht ik trouwens iets vergeten, dan mogen jullie mij er altijd aan herinneren. Ik raak af en toe het overzicht kwijt door drukte :blos:
Afbeelding

Cyliyana
Jeugd klasse
<font color=415095><B>Jeugd klasse </>
Berichten: 299
Lid geworden op: 21-05-2013 09:34

Bericht door Cyliyana » 18-11-2013 23:29

Jasper schreef:en mijn tweede vraag; had je nog mijn mailtje gehad over de naam van de moeder van Stormy de L'Asie? Ze heet Brandy-le de L'Asie en er staat Brandy-Le de´I Asie. :wink:
Even een klein vraagje terug, want op hun website gebruikt de cattery zelf de typwijze:
"de´l Asie"

Dus eigenlijk ga ik er dan van uit dat dit ze juiste typwijze is voor hun cattery naam. Of staat er op de stamboom wel echt een hoofdletter?

En nog een vraagje :trance: op hun website staat Brandy-Ly de 'l Asie als naam? Dus wat is nu de goede?
Afbeelding

Plaats reactie