Tips voor Pawpeds gebruikers

Leden: Alles over Pawpeds. Stambomen kunnen hier ook ingezonden worden.
Plaats reactie
Gast

Tips voor Pawpeds gebruikers

Bericht door Gast » 14-02-2012 18:26

Hieronder staan wat tips die je kunt gebruiken op Pawpeds, misschien dat er in de toekomst nog meerdere bij komen, zou leuk zij als iedereen die weer iets nieuws ontdekt heeft op Pawpeds dit hier meld.

Gast

Bericht door Gast » 14-02-2012 18:27

Marja schreef:Kreeg net een mailtje binnen van Alma, ze liet me toch een gaaf knopje zien op Pawpeds!!!


Ga naar de stamboom op pawpeds van een van je poezels, ga dan op 10 gen staan en klik op CTRL + F, dan verschijnt er rechtsboven een schuifbalkje waar je een naam kunt invoeren die in de stamboom van je poes/kat voorkomt. Je krijgt gelijk te zien hoe vaak deze ingevoerde naam in de lijn van je poezels voorkomt.

COOL KNOPJE vooral ook als je een testparing wilt maken, bedankt voor de tip Alma!!

Gast

Bericht door Gast » 14-02-2012 18:28

Als je een account aanmaakt op Pawpeds en je bent ingelogd zie je rechts naast testparing "Selecteer de dubbelen" te staan, als je daar op klikt worden de namen die er dubbel instaan gekleurd weergegeven.

Tevens zie je met een account ook meer dingen die normaal verborgen zijn.

Elly
Int. Kampioen
<font color=B40404><B>Int. Kampioen
Berichten: 1032
Lid geworden op: 09-06-2011 15:46

Bericht door Elly » 14-02-2012 20:43

Als je op het knopje Foundation druk dan zie je uit welke namen de stamboom is samengesteld, bij veel birmanen is dat voor 25-30% Fly de Kaabaa.
(Bij mijn britjes vind ik ook wel dezelfde namen terug, een blauwe Rus, een siamees, veel perzen maar daarbij is het hoogste percentage ongeveer 3%)

Pawpeds is opeens veel interessanter geworden :goofy:
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 14-02-2012 21:48

Goeie tip hahahahaha, je ziet nu ook gelijk of waar de inteelt, lijnteelt, Hybridisering of uitkruising zit!!

Plaats reactie